Monday 18 July 2011

ULTRAS MALAYA : MISI 'ADAKONEK'

ADA BRAN KER SERTAI MEREKA?

Pertama-tama sekali gua memang salute giler pada komrad2 ULTRAS nie beb.
giler korang ! ini dah macam kira KAPAL FREDOM FLOTILA nak masuk PALESTINE beb !tiket diaorang bukan ada pon,tapi gagah berani setia berkorban utk menyokong pasukan harimau malaya..kira betol lah spt apa yg diperkatakan oleh orang ramai,puak2 nie adalah "EKOR HARIMAU MALAYA" 
 
 
 
ini cukup membuktikan yg mereka2 ini sememangnya difitnah apabila dituduh tidak support perlawanan "PERTUNJUKAN" antara kelab2 gergasi EPL.nk lagi jelassila klik website rasmi mereka sini
 biasa lah beb...bila sesuatu yg baru naik,pasti ada sahaja yg tidak suka dengan kehadiran korang ! walaupon sbenarnya korang nie dah wujud dari zaman kegelapan harimau malaya dok tidoq lagi (2007)

berbalik pada serangan yg bakal dilancarkan oleh ultras nie...gua nk bagitahu beb ! rakyat malaysia akan sentiasa menyokong perjuangan kalian ! dan diharap anda tidak bertukar dari ULTRAS kepada HOOLIGAN pulak kt sana.maklumlah,kalian akan berhadapan dengan fan2 seberang laut yg boleh tahan gk semangat nasionalis mereka ! kalian semua cukup membuktikan yg kalian memang perlu diberi perhatian oleh mereka2 yg berkepentingan dalam FAM tue.
aku pon heran macam mana kouta 500 tiket tue xboleh dapat sikit pon kt ULTRAS MALAYA nie...
kabarnya 250 pada KBS,250 pada FAN CLUB SELANGOR.
tidak dpt dinafikan,mereka2 yg bukan ultras juga adalah penyokong setia yg harus dipuji serta disalute kerana pergi ke singapork.tetapi alangkah bagusnya jika dikalangan FAN CLUB itu terselit gerombolan HITAM ultras malaya ! tentu gamat stadium jalan besar yg xberapa besar tue beb !
kita sedia maklum yg ULTRAS nie keja dia dok menyokong ! bukan dok jadi penonton.mereka akan menyokong secara BERLEBIH-LEBIHAN ! dan sebab itulah mereka digelar ultras beb !


 komrad2 serta rakyat malaysia mendoakan MISI kalian berjaya
 
gua harap SORAKAN,JERITAN,SOKONGAN & PADUAN SUARA ULTRAS MALAYA yg rasanya kompom akan berada diluar stadium akan dapat didengari oleh pemain2 HARIMAU MALAYA ditengah padang tersebut !
apa2pun,28 nie kita akan tebus semula beb !

bangunlah semua rakyat malaysia...
bangunlah kita bersama-sama...
bersama kita menyokong...
HARIMAU MALAYA !





P/S : harap2 ULTRAS LIVERPOOL akan turun bersama2 ULTRAS MALAYA ke singapura....
        hahahahahahahaahhaa3

saya makan belacan,namun saya tetap menyokong liverpool 
sepenuh jiwa & raga !


u will never walk alone harimau malaya...opps ! silap...sbonar eeh liverpool..



ARTIKEL INI ADALAH PANDANGAN PERIBADI GUA & MAJORITI RAKYAT MALAYSIA...
(rasa2nya lah...kalau yg xsetuju tue aku tau,korang nie musti warga ENGLAND xpon SEPANYOL. haha3





1 comment: